Krem - pianka do stóp Delia Good Foot.

Nigdy nie kupowałam specjalnych produktów do stóp. Po prostu używałam tych samych co do ciała. Tylko raz kiedyś używałam kremu do stóp z rossmanna. Ale teraz postanowiłam spróbować połączenia kremu z pianką. 


W sezonie letnim ten produkt sprawdził się jako hit! Jako krem nawilżał idealnie stopy nie pozostawiając żadnej tłustej poświaty. Oraz relaksował, chłodził oraz dawał ukojenie. Zwłaszcza dla zmęczonych i opuchniętych latem stóp. Po jego użyciu czułam się zrelaksowana. Stopy wyglądały na zdrowe i wypoczęte, a jednocześnie nawilżone. Bardzo łatwo się aplikuje i szybko się wchłania.  Świetnie nadaje się do masażu na obolałych stopach. Pozostawia na nich delikatny zapach. Co jest na plus zwłaszcza w czasie upałów. Na razie nie zauważyłam żadnych wad i oby tak zostało! 


Składniki: Aqua, Butane, Cocoglycerides, Urea, Propane, Glycerin, Hydrogenated Coco-Glycerides, Squalane, , Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Betaine, C10-18 Triglycerides, Olea Europaea Fruit Oil, Isobutane, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Arginine, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Panthenol, Cetyl Palmitate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Limonene, Geraniol, 4-Terpineol, Propylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Citric Acid, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Disodium EDTA, BHA.

Zapewne będę chciała jeszcze powrócić do tego produktu, w szczególności latem. Nigdy nie znalazłam tak idealnego połączenia kremu i pianki. Moje stopy go pokochały od pierwszego kontaktu i smarowania. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger