"Wasz wymarzony dzień" Kamila Romanow i Anna Dąbrowska.

W życiu planowałam wiele imprez, np. swoją osiemnastkę. Kilka razy zdarzyło mi się być przy organizacji ślubów moich kuzynów. Zawsze w takich sytuacjach czułam się jak ryba w wodzie, dlatego zdecydowałam się na przeczytanie książki związanej z organizacją ślubu i wesela wraz z zasadami S-V. 


W środku znajdziemy informacje od A do Z w sprawie organizacji ślubów. Od zaręczyn po kompletne planowanie wesela do bycia małżeństwem. Dla mnie jako laika jest to encyklopedia wiedzy jak zorganizować taką imprezę z klasą. Nie została pominięta żadna kwestia. Wszystko zostało dokładnie opisane i wyjaśnione. Autorki poruszyły wszystkie warianty jakie tylko istnieją. Omawiają również sprawy związane z przesądami i tradycjami. 


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy kiedy otworzyłam paczkę z książką to wygląd. Książka posiada przepiękna okładkę. Taka minimalistyczna i czysta. Nawiązująca zarazem do ślubu. W środku wszystko jest w kolorystyce białej, szarej i różowej. Wielkość liter jest w sam raz. 



Pisana jest w sposób przystępny, taki język potoczny. Książka zawiera 224 strony w twardej okładce.  Rozmiarem przypomina typowy planer mniej więcej rozmiaru B5. W środku znajdziemy także tabelki na wpisanie wydatków oraz grafiki jak np. nakryć stół. 


Jeśli znacie jakiś narzeczonych to możecie sprawić im przemiły prezent i podarować im tą książkę. Świetnie sprawdzi się pod choinką. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger