Puder bambusowy od Ingrid Cosmetics.

Jak pewnie wiecie wcześniej stosowałam swój puder z rossmanna, nadal uważam że jest cudnym. Ale poszukiwałam czegoś delikatniejszego na lato. Mój wybór padł na bambusowy z Ingrid Cosmetics. 


Idealnie matuje i utrwala nasz makijaż. Nie zauważyłam żeby miał jakiś wpływ na pielęgnację mojej cery. Na pewno nie zaszły żadne reakcje alergiczne. A proteiny jedwabiu absorbują nadmiar sebum. Nie bieli skóry, nawet jak się go za dużo nałoży. 

Składniki. 


Puder jest zapakowany w przepięknym pudełeczku. A same te plastikowe jest dość trwałe. Wiele razy mi spadło na podłogę i nie zauważyłam by pękł.  


W środku jest już dołączony puszek. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, bo nie trzeba dokupywać lub nosić osobnego pędzelka / gąbki. A ten dołączony jest bardzo solidnie wykonany. Jestem naprawdę z niego zadowolona. 


Wszystko jest zabezpieczone folią. A ta plastikowa pokrywa łatwo się nie otwiera co nam daje pewność że się nam puder nie rozsypie.


Na pewno kiedyś do niego jeszcze powrócę. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger