Podkład Ingrid Cosmetics ideal MATT.

W ostatnich dwóch latach bardziej polubiłam się z podkładami niż z kremami bb. Po zakończeniu z miss sporty zdecydowałam się tym razem na polską markę Ingrid Cosmetics. 


Co mnie zaskoczyło na początku to to że ma bardzo dobre krycie. Jeśli nałożymy troszkę większą ilość to nie będziemy potrzebowali już użytku korektora. Posiada gamę  5 odcieni dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. Dosyć łatwo go rozprowadzić na twarzy - ja nakładałam go palcami. A dodatkowo jest wydajny. Idealnie stapia się z naszą skórą. Nie zauważyłam żeby jakoś podrażnił lub wywołał alergię. 

Skład. 


Nie mam żadnych zastrzeżeń do opakowania. Pompka działa bez zarzutów. I jej kształt jest dopasowany do palca, także łatwo jest jej używać. Chętnie powrócę do tego podkładu

2 comments:

  1. Zachwycona jestem ostatnio produktami Ingrid, musze wypróbować ideal Matt. Jak narazie moge smialo polecic dr make up Ingrid, kupiłam w hebe, bardzo dobrze sie rozprowadza pędzlem, doskonale kryje. Nie ma efektu maski. Też pompka, choć w niektorych sklepach internetowych znalazlam jeszcze z pipeta. Ten z pompką jest genialny. Uzywałas? <3 Ingrid Cosmetics <3 i jeszcze Paese jest ekstra <3 ale jednak Ingrid jest tanszy przy czym wydajniejszy - wydaje mi sie ze lepszy w aplikacji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie miałam okazji. Ale przy najbliższej okazji może spróbuję. Na pewno się dowiesz o tym, bo będzie kolejna recenzja na blogu.

      Delete

Copyright © hope&faaith , Blogger