Tusz do rzęs Wibo XXL Lift Lash Volume.

Kolejny przeciętniak. Testuje i sprawdzam ostatnio wszystkie tusze z Wibo i Lovely szukając własnego KWC. Skusiłam się na ten, bo był na promocji. 


Wydłużyła moje rzęsy. Nie zanotowałam żeby je pogrubiła. Wydawały się takie delikatne i kruche. Zależy od dnia, przeważnie wytrzymywała aż do końca bez żadnego kruszenia się. Moje oczy nie zareagowały na nią alergicznie i nie zostały podrażnione. Nie zauważyłam aby moje rzęsy zostały uniesione lub zostały zwiększone objętościowo, tak jak obiecywał producent. Łatwy do usunięcia w demakijażu. Kiedy na szczoteczce był nadmiar produktu moje rzęsy zostały sklejone. 


Szczotka nie jest silikonowa. Wykonana z włosia. Jest lekko zagięta, tak jak nasze rzęsy na oku.
Tusz szybko gęstnieje i staje się nie możliwy do użytkowania. 


Zapewne nie zakupię ponownie, będę szukała nadal swojego KWC w tuszu do rzęs. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger