Spray odświeżający do włosów Curl Manifesto Kerastase.

Kiedyś używałam podobnych sprayów, które jednak obciążały moje włosy i powodowały że wyglądały jak przetłuszczone. Fuj! Jednak postanowiłam się ponownie skusić i dać znowu szansę sprayom. 



Spray ma nam za zadanie odświeżyć włosy na drugi dzień po myciu. Ja jednak go wykorzystałam jako nawilżenie w trakcie narażenia na największe promienie słoneczne. Sprawdził się świetnie, moje włosy nie zostały spalone przez słońce. Zwłaszcza, że mam farbowane. Na pewno także moje włosy zostały odświeżone i został im nadany delikatny oraz zmysłowy zapach. Poprawił się również skręt fal. 


Jest super, ale totalnie mnie cena odstrasza! Chciałabym znaleźć coś w o wiele tańszej wersji cenowej, ale z tym samym składem. 
 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger