Akcesoria do telefonu Spingen.

Niedawno zmieniłam swój telefon, więc od razu musiałam także zadbać o odpowiednie akcesoria. Wolę zawsze zapobiegać niż potem płacić za naprawę uszkodzonego smartfonu albo co gorsza kupować nowy.  Kupiłam etui na telefon i szkło hartowane w oficjalnym sklepie spigen.pl



Wzięłam przezroczyste etui Redmi Note 11 Pro, które nie zakrywa tyłu mojego telefonu (notabene tył jest też przepiękny). Po bokach jest wykończony czarnym matowym kolorem. Należy tutaj nadmienić, z czego dokładnie został wyprodukowany. Jest to trwałe i elastyczne tworzywo TPU, uzupełnione mocnym poliwęglanowym panelem. Ma dość minimalistyczny wygląd i będzie z pewnością pasować dla każdego użytkownika Xiaomi Redmi Note 11 Pro. Mimo, że nie jest zrobione z gumy to zakłada się z mega łatwością. Tak samo się ściąga. Moją jedyną obawą przy zdejmowaniu i zakładaniu było to, że albo coś się stanie telefonowi, albo połamię etui. Dodatkowo case sam w sobie nic nie waży. Jest totalnie lekki i wcale go nie czuć. To jest dużym plusem, bo moją kolejną obawą była zwiększona waga telefonu z powodu etui.




Po ponad miesiącu codziennego i intensywnego użytkowania, widzę jak wiele razy, etui Spigen Redmi Note 11 Pro uchowało mój telefon przed zniszczeniem. Nie tylko podczas upadku smartfonu na podłogę, ale także kiedy był w torebce z innymi rzeczami. Świetną amortyzację zapewniają zintegrowane poduszki powietrzne w narożnikach. Po tym czasie użytkowania pojawiła się tylko jedna rysa. Warto tutaj zauważyć, że case Ultra Hybrid został poddany testom sprawnościowym i otrzymał certyfikat MIL STD 810G-516.6 co oznacza, że spadał 26 razy z wysokości 2 metrów (informacje ze strony sklepu spigen.pl). Jestem zadowolona z samego użytkowania, bo nic się nie zepsuło, a także wszystkie przyciski boczne działały bez zarzutów. Matowe wykończenie po bokach sprawiało, że telefon nie ślizgał się w rękach. Design jest też bardzo dobrze przemyślany i dopasowany idealnie pod telefon Xiaomi. Jeśli ktoś zechce, to można łatwo go spersonalizować. Mogę śmiało powiedzieć, że wszystkie zapewnienia producenta o tym etui na telefon zostały spełnione.




Warto tutaj zaznaczyć, że etui przychodzi dobrze zapakowane. Jest zaklejone folią ochronną, a produkt jest zabezpieczony w pudełku. Także otrzymujemy nowy i oryginalnie zapakowany towar. Zaś wysyłane jest w kopercie bąbelkowej, więc jest ochrona podczas transportu przesyłki od sklepu do klienta.


Nie było konkretnego szkła pod mój model telefonu, dlatego zdecydowałam się na płynne szkło Spigen Nano Liquid. Aplikacja na początku mnie przeraziła, ale na stronie sklepu oraz w środku opakowania znajdowała się instrukcja i poradziłam sobie bez większego problemu. Po kilkunastu minutach mogłam się cieszyć pełną ochroną ekranu. Jest to dla mnie ważne, aby nie uszkodzić ekranu, więc chciałam tutaj postawić na kompleksowe zabezpieczenie. Po miesiącu użytkowania nie zauważyłam większych rys czy pęknięcia ekranu, a telefon kilkakrotnie mi spadł. Po za tym nic mi się nie odkleja, a także nie widać bąbelków powietrza. 











tekst we współpracy ze sklepem spingen.pl

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger