Maseczka #natural effect od Dermaglin.

Potrzebowałam czegoś naturalnego do dogłębnego oczyszczenia cery. A zarazem żeby otrzymać naturalny efekt dla mojej cery. 


Najważniejszą rzeczą, jest to że maseczka nie wysusza nam cery. Zawarty w składzie olejek cytrynowy oraz wyciągu z ogórka lekarskiego daje super efekty. Wszystko co zapewnia producent jest spełnione, a moja skóra jest dogłębnie oczyszczona. Cera jest przede wszystkim zregenerowana, odżywiona i rozświetlona. Maseczka przygotowuje nam cerę na dalsze kroki pielęgnacji i każde następne nałożone kosmetyki bardzo dobrze się wchłaniają. 
Kosmetyk jest ogromnie wydajny, bo spokojnie miałam na dwukrotne użycie. Konsystencja jest gęsta, dzięki czemu utrzymuje się na twarzy, ładnie zasycha. Nie miałam żadnego problemu z jej nałożeniem oraz zmyciem. 


Na pewno skuszę ponownie na tą maseczkę.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger