Lakier do włosów Isana Color Shine.

Jest to już moje 3 opakowanie lakierów do włosów Isana. Od 6 lat wcale się jeszcze na nich nie zawiodłam. Kosmetyku używam bardzo sporadycznie, dlatego jedno opakowanie wystarcza mi na około 2 lata. 


Moje włosy po zastosowaniu produktu i ówczesnym ułożeniu wyglądają jak po wizycie u fryzjera. I co ważniejsze zachowują taki efekt na długo. Spokojnie na weselu miałam loki, które wytrzymały do porannego mycia włosów. Nie ma efektu hełmu lub sklejonych pasemek włosów. Nie uczula i nie podrażnia skóry głowy. Nie zauważyłam by wywołał łupież. Idealnie się zmywa z zastosowaniem jakiegokolwiek szamponu do włosów bez większych problemów. Nie zauważyłam by ochronił moje włosy czy kolor. 


Produkt jest dość wydajny. Jak już wcześniej wspomniałam starcza mi na dwa lata (!), przy używaniu około raz na trzy tygodnie. Opakowanie jest typowe jak dla wszystkich lakierów do włosów. W ogóle się nie zacina. Nie popsuło się jeszcze nic, ani nie połamało. Posiada zapach rodem z salonu fryzjerskiego.  


Jest to moje KWC wśród produktów do stylizacji włosów. Moje włosy nie potrzebują niczego więcej do układania. Dlatego nie widzę sensu przepłacania i kupowania innych produktów, które mają tylko ciekawszą reklamę z kolejną znaną aktorką lub piosenkarką. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger