Zmywacz do paznokci Isana.

Ostatnio w tesco wycofali mój zmywacz, który kupowałam bodajże od 2014 roku. Nie za bardzo wiedząc jaki zmywacz teraz jest najlepszy, postawiłam swój wybór na rossmannowski. 


Pierwsze co mnie urzekło to zapach. Nie jest typowy dla wszystkich zmywaczy. Jest to taki delikatny i subtelny. Coś na kształt migdału. Lakier nawet ten najciemniejszy wraz z utwardzaczem bez problemu zmywa. Jeśli się chwile dłużej przetrzyma to także bez problemu zmyje lakier brokatowy. Nie zauważyłam także żadnych trudności ze zmyciem zwykłego z hybrydy. Nie zniszczył moich paznokci, ani nie wysuszył. Pozostawia je w dobrym stanie, gotowym do kolejnych etapów pielęgnacji. Co ważne, nie rozmazuje lakieru na płytce paznokcia. Cały lakier jest pochłaniany na wacik. Jest dosyć wydajny, chociaż posiada otwartą dziurkę w opakowaniu.  


Na razie chyba pozostanę przy tym zmywaczu i nie będę szukała innego. Zwłaszcza, że na promocjach w rossmannie można upolować go w niezłej cenie. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger