"Projekt Miłość" Karolina Krauze.

Jestem zawsze zaciekawiona co blogerzy (vlogerzy) piszą w swoich książkach. Czy powielają treści z bloga, czy postarają się nas zaskoczyć czymś nowym. A może napiszą w innej w ogóle tematyce. Dlatego też chętnie sięgam po takie książki, które przeważnie są świetną, lekką literaturą. 


W tej książce poznajemy kilka historii zranionych kobiet. Ale to nie jest tak że rozdział po rozdziale są opowiadane ich historie. Są one wplecione w charakterystykę typów współczesnych kobiet. Nie zbyt wiele się z nich dowiadujemy. Raczej mogłam by napisać że są opowiedziane w wielkim skrócie. Autorka skupia się na ogólnie na problemach i kłopotach które powstają po rozpadzie związku. W publikacji możemy też znaleźć o seksie, jak rozwiązywać problemy, a także o współczesnych typach mężczyzn. 


Sięgnęłam po tą książkę bo miałam nadzieje że poznam naprawdę historię kobiet po rozstaniu. W środku znalazłam naprawdę nie wiele. Może akapit, czasami dwa tych historii pojawiało się na stronach. Jestem lekko zawiedziona bo naprawdę chciałam poznać takie historie i jak kobiety sobie po tym poradziły. Tym czasem znalazłam typy dzisiejszych kobiet i mężczyzn, które zawsze są w tych quizach w gazetach dla kobiet. Także jak rozwiązywać chyba najbardziej 10 popularnych problemów w związku i jak je rozwiązać. Według mnie to reklamowanie jednej części, która nie jest nawet główną częścią by prawdopodobnie sprzedać więcej sztuk. 



Książka jest w miękkiej okładce wraz z typowo instagramowym zdjęciem. Rozmiar około A5, przy czym idealnie zmieści się do każdej torebki i będzie można czytać wszędzie. Brak kolorowych elementów w środku (co widać poniżej na zdjęciu) co mogło by zwiększyć walory estetyczne książki. Przy takiej cenie jaka jest to mogli się postarać na więcej. W środku znajdziemy 7 rozdziałów, wstęp i zakończenie na 264 stronach. 



Trudno mi powiedzieć dla kogo ta książka będzie odpowiednia. Czasami ciężko po rozstaniu komuś zaoferować pomoc, np. poprzez taką książkę. W środku brak mi trochę takiej odpowiedzi na pytanie "Dlaczego, jak sobie poradzić po rozstaniu (zawodzie miłosnym) i jak wrócić do ponownego randkowania?". 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger