#instaserial o ślubie od @mamaginekolog.

Już w lutym recenzowałam instaserial o miłości od Nicole Sochacki - Wójcickiej. Byłam zachwycona, dlatego nie mogłam doczekać się drugiej części. 


Powiem Wam, że lekko się zawiodłam. O ślubie jest tylko jeden sezon. I to niektóre znane fakty, o których mówiła Nicole na snapchatcie lub instagramie. W pierwszym sezonie opowiada o swoim życiu sprzed poznania Kuby. W kolejnym o zaręczynach i przygotowaniach do ślubu. Tak jak wcześniej wspomniałam, te fakty były przedstawione na portalach social media. Reszta bardziej skupia się na jej życiu zawodowym oraz na zaręczynach.  Trochę się chwali jaka ona nie jest super i oh i ah. 



Na plus jest to, że czytając ISOŚ nie trzeba ISOM. Jest to taka otoczka do poprzedniej części. Tak jakby dopełnienie. Znowu są przemycone anegdotki. A również przepisy. Brakuje tylko tego by podawała jakieś przepisy na home made maseczki lub inne kosmetyki. 


Format książki i wygląd jest powiązany w 100% z ISOM. Tylko tutaj występuje różowy kolor przewodni. Nadal występuje w mini rozdziałach oraz na końcowych pytaniach i zapowiedziach co wydarzy się dalej. 


Książkę jak poprzednią wersję można zamówić tylko na stronie mamy ginekolog. Tylko w wersji papierowej. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger