Sephora Hit Color L60 Curacao.

Kiedy przechadzałam się po alejkach w Sephorze, podeszłam do szafy z lakierami. Jeden z nich przykuł moją uwagę. Był (i nadal jest) tak intensywnie niebieski. Wiedziałam, że w tamtym momencie skradł moje serce. Dodatkowo przy kasie okazało się że był w promocji.


Z trwałością szczególnie nie pobija. Wytrzymuje w całości około 3 dni. Pędzelek jest dość spory. Buteleczka szklana, przezroczysta. Widzimy ile zostało nam produktu. Jest trochę rzadki. Mam go prawie rok i nic nie stało się z jego konsystencją. Schnie trochę gorzej i tak samo się rozprowadza niż swój brat L55 Catch Me. Nie przekłamany kolor (aparat odebrał inny kolor lakieru na zdjęciach), taki sam jest także na paznokciach. 


Nie wiem czy zakupię ponownie ten kolor. Bardzo rzadko go używam. Pewnie to będzie pierwsza i ostatnia buteleczka. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger