Podkład matujący i wygładzający pory Fit Me Maybelline.

Ostatnio skończył mi się mój Affinitone, więc w Rossmannie na promocji kupiłam Fit me. Mam nadzieję, że będzie podobny i będzie opcją wymienną. Wzięłam numerek 112 Soft Beige. 


Potrzebowałam takiego kosmetyku, abym się mocno nie świeciła i nie podkreślało porów. Więc akurat ten podkład to idealnie połączenie moich potrzeb. Nie ma 100% mocnego krycia. Nie jest ciężki i nie zapycha. Kosmetyk super się wchłania i nie roluje się pod kremem czy bazą. Utrzymuje się na mojej twarzy tak około 9 godzin. Efekt wykończenia jest naturalny. 



Na pewno, jeśli nie uda się mi kupić Affinitione to skuszę się na Fit me. Jest prawie idealnym zamiennikiem obecnie mojego ulubionego Affinitone. 

 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger