Luksusowy, regenerujący złoty krem do rąk i paznokci 24K Gold & Caviar od Eveline.

Ostatnio jestem taką sroką na kosmetyki, niby byłam od zawsze, ale dopiero teraz to tak bardziej się uaktywniło. Dlatego nie mogłam przejść obojętnie wobec złotej tubki i wrzuciłam ją do koszyka. 



Moje pierwsze wrażenie to że krem ma taki zapach kosmetyków, które kiedyś były rozdawane na spotkaniach z kołdrami. Nie wiem czemu tak się mi kojarzy i dlaczego akurat z tym, ale może głównym składnikiem kosmetyku jest kolagen. Jednak jest taki lekki wyczuwalny zapach po nałożeniu na dłonie. Widać też drobne drobinki brokatu, które niby mają świadczyć o tym złocie. Jest dosyć gęsty, jednak bez problemu rozprowadza się na dłoniach. Daje efekt gładkich i przyjemnych w uczuciu dłoni, o czym przekonuje nas producent. Dosyć długo utrzymuje się te uczucie. Nie zauważyłam jednak efektu takich lepkich, tłustych dłoni. Przede wszystkim, co gwarantuje producent i się spełniło - bardzo szybko redukuje suchość dłoni. 



Jest to jeden z lepszych kremów do rąk z niższej półki cenowej, jakie miałam przyjemność używać i chętnie do niego powrócę.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger