"Jak korzystać z magicznej energii Ziemi" Sarah Bartlett.

Ostatnio co raz częściej lubię obcować i przebywać w naturze. Zaczęłam doceniać bardziej drzewa, trawę i kwiatki. Dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok tej książki. 




Czytając tą książkę miałam wrażenie, że rozmawiam z Babką z serialu "Ranczo". Nie spodziewałam się tylu informacji odnośnie natury. Bardziej stawiałam na coś obyczajowego. To na pewno mała podręczna encyklopedia. Jednak dzięki tej pozycji piśmienniczej będziemy w stanie zachować równowagę ze sobą, z naturą oraz połączyć to. Autorka pokazuje, jak bardzo natura jest powiązana z magią. Zawarte ćwiczenia nie są skomplikowane i są możliwe do zrealizowania.

Książa jest podzielona na cztery części - I - Naturalna mądrość, II - Natura ziemi, III - Rytuały połączenia z ziemią, IV - Praktyki magiczne, czary i zaklęcia. Ogromny plus za część ćwiczeniową. Język nie jest skomplikowany, jest przystępny i dość szybko się czyta. 



 Książkę polecę dla każdego miłośnika ezoteryki, ale także dla osób potrzebujących zjednać się z naturą.


PS: Należy oczywiście zachować zdrowy rozsądek i nie wierzyć we wszystko, co jest napisane. Zwłaszcza w części o rzucaniu zaklęć. 




Post we współpracy z wydawnictwem Muza.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger