Żel pod prysznic `Kokos i migdał` Baltic Home Spa Wellness Ziaja.

Uwielbiam żele pod prysznic z ciekawym zapachem. Przez pandemię mam utrudniony dostęp do DM, więc nie mogłam się skusić na ich żele Balea, więc postawiłam na polską markę Ziaję. 


Jestem oczarowana składem kosmetyku, który ma 95% składników pochodzenia naturalnego i jest wegański. Skóra po zastosowaniu kosmetyku jest gładka i przyjemna w dotyku. Nie powoduje żadnych alergii. Zapach jest oszałamiający, połączenie kokosa i migdału sprawia, że totalnie się relaksuje pod prysznicem. Trochę potem zostaje z nami. Konsystencja żelu jest w sam raz - nie za gęsta, nie za rzadka. Jest w miarę wydajny. Nie miałam problemów z spłukaniem, świetnie się pieni pod prysznicem i w kąpieli. Wspomnę też o pięknym, minimalistycznym opakowaniu, które jest samo w sobie ozdobą. Pompka się nie zacina i działa w sam raz.

Trzy razy tak! Znalazł się na mojej liście żeli pod prysznic, do których będę z wielką przyjemnością wracać. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger