"Złe matki są najlepsze" Matylda Kozakiewicz.

Przychodzę dzisiaj z recenzją poradnika dla młodych mam. Podeszłam do niego z innej strony. Przeczytałam to jako osoba mająca w swoim otoczeniu kilka młodych mam i przyglądająca im się. 


Książka zawiera rady na okres ciąży oraz pierwszego roku dziecka. Autorka dzieli się swoimi przeżyciami i historyjkami. Chce postawić znak "stop" na wszystkie rady od matek, babć i ciotek. I ja się z tym zgadzam. Żyjemy w innych czasach niż one i inaczej postępujemy. 


Napisana jest w dość przystępnym języku. Dość łatwo się ją czyta. Naprawdę wciąga, bo chcesz się dowiedzieć jakie będą następne rady. 



Książka opatrzona jest cudownymi rysunkami Agaty Dębickiej. Z niektórych możecie się śmiać i mogą Was rozpraszać przy czytaniu. 



Podzielona jest na rozdziały. Jest ich 50. Nie są za długie bo mają 5 - 6 stron wraz z rysunkami. Dodatkowo autorka dodała wstęp i zakończenie oraz polecane miejsca w sieci. 



Czcionka jest dla mnie trochę przy mała. Mogła być o jeden lub nawet dwa rozmiary większa. Wymiarami książka jest idealna, zmieści się do każdej torebki. 



Idealny prezent dla każdej przyszłej lub nowej mamy. Szczególnie na baby shower.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger