Farba Camaleo od Delia - 3.3 Dark Chocolate Brown.

Podobno z czasem się dojrzewa i podejmuje poważne decyzje. Ja chyba to już odczułam na sferze urodowej, zwłaszcza włosów. Chciałam wrócić do swego naturalnego koloru. A na głowie teraz mam resztki farby fioletowej i pojawiły się jakieś przebłyski miodowego blondu. Z wielką pomocą przyszła mi firma Delia i ich farba Cameleo Hair Color Cream. 


Swój kolor mam zbliżony do naturalnego w odcieniu 3.3 Dark Chocolate Brown. Chcę od razu zaznaczyć że jedna farba wystarczyła mi na jedno malowanie. Za jakiś czas znowu powtórzę. 


Farba przychodzi zamknięta plombą, także mamy pewność że nikt wcześniej nam nic nie pomieszał lub czegoś nie dodał lub zabrał w sklepie. Spotkaliście się z tym, że brakowało Wam czegoś z zestawu? Bo ja na szczęście nie. 


Auć, niechcący odrywając plombę jednego z opakowań odeszła z nim cała naklejka z polskim tłumaczeniem. 


W pudełku znajduje się 3-stopniowa farba do włosów, którą mieszamy w tej białej buteleczce. Dodatkowo w opakowaniu znajdziemy instrukcję, rękawiczki ochronne oraz odżywkę do włosów. 


Od firmy Delia dostałam także grzebyk do nakładania farby oraz szampon i odżywkę kreatynową. Niedługo na blogu pojawi się o niej osobna notka. 


Skład. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger