Wiecznie głodny?

Jak zapewne wiecie to od dawna próbuje przejść na stałe na zdrową dietę. Nie zliczę sama ile już miałam prób. Miałam się już poddać, ale w moje ręce trafiła książka dra Davida Ludwiga. 


Do takich poradników zawsze podchodziłam sceptycznie. Dlaczego? Przeważała tam przeważnie sucha teoria. Tutaj tego nie znajdziemy. A co więcej, autor obiecuje nam że to będzie inna dieta niż wszystkie. A ja jakoś po przeczytaniu tego wierzę, bo zawarte są opinie ludzi stosujących tą dietę oraz poparcie innymi badaniami. 


W książce znajdziemy przepisy, co jest bardzo dobrą sprawą. Tak jak bardzo dokładne wskazówki co do odżywiania. Czy zmiany stylu życia. Jest cała masa tabelek o odżywianiu. Nawet dla zielonych w tych tematach wszystko jest wyjaśnione w prosty sposób. 



Autor pokazuje jak zmienić swoje podejście do odżywiania bez żadnych ostrych diet. To bardzo dobra opcja dla ludzi wiecznie głodnych. Pokazuje nam program diety, który składa się z 3 faz. A dodatkowo wszystkie fakty zawarte są poparte naukowymi źródłami. 



Ta książka mogła by spokojnie być sama w sobie kursem. Zawiera wszystko co powinniśmy wiedzieć zmieniając tryb życia na zdrowszy i przechodząc na dietę. To taki podręcznik dla wszystkich dietetyków. 



Książka jest podzielona na rozdziały oraz podrozdziały. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione i opisane. Nie mam się tutaj do czego przyczepić. Dr Ludwig w 100% wyczerpał temat. 



Pisana językiem dość łatwym. Czcionka mogła być ciut większa, oczy by się tak za bardzo nie męczyły. Książka jest w miękkiej okładce. Spokojnie wielkością zmieści się do każdej torby czy plecaka, także można mieć ją zawsze ze sobą. A jak nie to na Woblink jest dostępny ebook. 



Książka idealna dla wszystkich ludzi będących wiecznie na diecie. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger