Barbara Hulanicki.

Nie wiem ile z Was słyszało o Bibie czy Barbarze Hulanicki kiedykolwiek? Ja nigdy. Dopóki nie przeczytałam książki. 


W książce znajdziemy obszerną rozmowę z nią, którą przeprowadziła Judyta Fibiger. Poznamy biografię Hulanickiej i dowiemy się więcej o Bibie. Byłam i nadal jestem pod wielkim wrażeniem że Biba mogła wywołać w latach 60 tak wielki trend. Wprowadzić tyle do mody i wywołać taki zamęt. Jestem ciekawa jak by się ona odnalazła w dzisiejszych czasach. 


Bardzo spodobało mi się że zamiast białej strony jak otwiera się książkę, to jest ten wzorek. A mówiąc o okładce jest przecudna. Jest jedną z moich ulubionych bo jest twarda a nie jest ciężka. 



Każdy rozdział ma swoje wprowadzenie. Książka zawiera ciekawe cytaty oraz rysunki i zdjęcia. Książka pisana jest łatwym językiem. 


Każdy rozdział rozpoczyna się od takiej tytułowej strony. Znowu w moje ukochane wzroki. 


Byłam bardzo zaskoczona, zwłaszcza że Barbara jest z pochodzenia Polką, że nikt w Polsce o niej nie mówi. Znany jest Max Factor czy Helena Rubinstein, ale właśnie dlaczego pominęliśmy taką świetną osobę?  

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger