Lakier do paznokci 405 Coral Reef od Sally Hansen.

Kiedyś zobaczyłam przepiękny koralowy kolor, który wraz z opalenizną tworzył idealny zestaw. Znalazłam swój - 405 Coral Reef od Sally Hansen. 


Jedna warstwa w zupełności wystarcza. Wraz z utwardzaczem wytrzymuje w stanie nie naruszonym jakieś 4 dni. Mi po prostu się kruszy. Konsystencja lakieru jest przyjemna. Dosyć lekko się rozprowadza po płytce paznokcia. Ale trzeba uważać by nie powstały takie czarne smugi. 


Buteleczka ma 11.8ml. Pędzelek ma normalny rozmiar. Kolor w buteleczce odpowiada kolorowi na paznokciach. Butelka dopasowana do dłoni, dobrze się w niej trzyma.


To już mój trzeci lakier i mogę spokojnie polecić że Sally Hansen wygrywa dla mnie ze wszystkimi innymi markami lakierów na razie :D 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger