Ewa Stachniak "Bogini tańca".

Właśnie przed chwilą skończyłam czytać książkę Ewy Stachniak - "Bogini tańca". Opowiada ona o dziewczynie polskiego pochodzenia, która była wybitną tancerką. Mowa tutaj o Bronisławie Niżyńskiej. 


Ewa Stachniak znowu przychodzi z książką opartą na faktach autentycznych (poprzednia bestsellerowa o Katarzynie Wielkiej). Tym razem opowiada o Bronisławie Niżyńskiej, która była utalentowaną tancerką. Niestety musiała żyć w cieniu swojego brata Wacława. Oraz musiała się "przebić" w świecie zdominowanym przez mężczyzn. 


Książkę czyta się dość lekko. Nie jest pisana trudnym językiem. Wciągnęła mnie, że przeczytałam ją na trzy razy. Historia jest dla mnie nieprawdopodobna i taka jak z filmów. Biografia gwiazdy tańca pokazana inaczej. Nigdy nie spodziewałam się że można ją tak ująć. 


Rozmiar książki jest standardowy. Ilość stron to ponad 500. Podzielona jest na sześć części - chronologicznie. Czcionka i jej wielkość nie utrudniają czytania, są standardowe. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger