Projekt denko #12

Już dawno mnie nie było tutaj z projektem denko. 


kredka do oczu Lovely - do oczu nie dawała się w ogóle, znikała i rolowała się ale nadaje się idealnie do brwi. 
Więcej pisałam tutaj.


maska renegenrująca Colour Care Wax - zregenerowała moje włosy, ale miała za to ohydny zapach. 
Więcej pisałam tutaj.


żel pod prysznic LPM pomarańcza i grejpfrut - totalnie owocowo i słodko pod prysznicem, moja skóra umyta i nie wysuszona. 
Więcej pisałam tutaj.


lakier do paznokci Coral Prosilk - totalny przeciętniak, ale sprawdzał się dobrze. 



lakier do paznokci Sephora Hit Color L60 Curaco - totalnie energetyczny kolor i dobra wytrzymałość. 
Więcej pisałam tutaj.


filtr 50 babydream - idealny na lato i plaże, dla mnie zbyt wysoki filtr który zostawiał czasami pod koniec białe plamy. 
Więcej pisałam tutaj.


kredka do ust lovely - masakryczna, ledwo co ją wykończyłam
Więcej pisałam tutaj.


szampon nadający blask i objętość Nivea - nadawał błysk ale nie nadawał objętości. 
Więcej pisałam tutaj.


korektor coverstick synergen - taki przeciętniak, o wiele lepszy gdy nakłada się palcami lub pędzelkiem 
Więcej pisałam tutaj.


balsam do ust fruit shine Nivea - o wiele gorszy niż vitamin shake, daje tylko pobłysk i nie nawilża ust. 
Więcej pisałam tutaj.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger