Szampon do włosów Nivea blask i objętość.

Tym razem wybierając szampon postawiłam na inny rodzaj niż w kilku ostatnich. Chciałam coś dla moich ostatnio oklapniętych włosów. 


Nie obciąża włosów. Są lekko uniesione tak jak obiecuje producent. Są miękkie w dotyku. Wyglądają na zdrowe i pełne blasku. Nie zauważyłam żeby poplątał mi włosy, łatwo mi się rozczesuje włosy. Skóra głowy nie zareagowała na niego alergicznie. Nie dostałam żadnej wysypki czy łupieżu. Produkt dobrze się pieni. 


Butelka jest prześliczna. Dzięki temu że jest przezroczysta, wiemy ile nam zostało produktu. Konsystencja jest typowa dla każdego szamponu. Miły i przyjemny zapach. 


Na pewno będę chciała jeszcze wypróbować odżywkę z tej serii. Możliwe że zostanę na jakiś czas przy szamponach z nivea. Urzekły mnie ostatnio. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger