Korektor do twarzy synergen.

Szukałam czegoś do ukrycia niedoskonałości pod makijaż na Studniówkę. Niestety albo stety nie użyłam go w tym celu. Miałam robiony makijaż przez kosmetyczkę. 


Wtapia się w podkład/ krem bb. Praktycznie go nie widać na twarzy. Nie wysuszył cery. Nie podkreślił suchych skórek. Trzyma się w miarę długo. Nie powoduje powstawania nowych nie przyjaciół na naszej skórze. To dzięki działaniu antybakteryjnemu. Posiada bardzo dobre krycie. Jest bardzo wydajny. Używam go ponad rok. Nie waży się, ani nie zbiera się. Nie zapycha i nie powoduje u mnie żadnych alergii. 

 

Niestety opakowanie nie jest takie trwałe. Mam ponad rok i zdążyło pęknąć. Do złudzenia przypomina szminkę. Konsystencja jest dość zbita. Posiada dość specyficzny zapach eukaliptusa z miętą. 


Mam dość specyficzne zdanie co do tego korektora. Niby kryje niedoskonałości. Ale jestem z niego zadowolona tylko na 99,99%. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger