Płyn do kręconych włosów Marion.

Produkt zakupiłam na potrzeby kręcenia włosów na mój półmetek. Teraz po kilku miesiącach leżenia bezczynnie, używania go czasami podczas kręcenia włosów lokówką odkryłam jego przeznaczenie. Jeśli nie prostuje lub nie kręcę lokówką, pryskam nim włosy i lekko je ugniatam. Takim sposobem mam lekkie naturalne fale. 


Nie zniszczył moich włosów. Dzięki niemu nie puszyły się i nie powstała szopa na włosach. Nie obciąża włosów. Jest bardzo wydajny. U mnie działa tylko jeden dzień. Nie zauważyłam żeby nabłyszczył mi włosy. Nie sklejał włosów. Idealnie podkreśla moje naturalne fale. Nie dostałam po tym produkcie żadnego uczulenia, ani łupieżu. 


Ten zapach powala. Nie umiem go określić, niby taki słodki, pudrowy. Czasami po farbowaniu włosów, aby ukryć zapach farby stosowałam go i moje włosy już inaczej pachniały.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger