Lakier do włosów Isana.

Postanowiłam go wypróbować, kiedy zobaczyłam go na promocji. Stary bodajże z Schwarzkopf się skończył i nie miałam ochoty płacić ok 10-15 zł, kiedy za niecałe 5 zł miałam do wyboru Isanę. 


Mam strasznie mieszaną opinię odnośnie tego lakieru. Nie jest bublem, ani KWC. Nie utrwala tak mocno włosów jak obiecuje producent. Chociaż tak często go nie używam. Stosuje go mało na włosy. Nie wysusza i nie skleja ich. W ogóle nie widać nabłyszczenia i nadania objętości. 


Opakowanie typowe dla lakierów do włosów. Na opakowaniu pojawiła się rdza. Atomizer bardzo dobrze działa, a ma ponad rok. Przepiękny zapach, który nie dusi. 


Jeśli uda mi się go wykończyć, to dam jeszcze jedną szansę lakierom do włosów Isana. Ale tym razem zdecyduje się na inny rodzaj. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger