19 lat mam.

Ostatnie naste urodziny. Ostatni rok bycia nastolatką. Za rok o tej porze będę świętowała swoje 20 urodziny. 
Zaczęłam je w dobrym stylu, bo były to oczepiny na weselu mojej psiapsióły z wakacji od babci. 
Na cały dzień zaplanowałam oglądanie filmów i spanie. W końcu jutro czas na studia! Brrr, nie!

Takiego początku 19 nigdy bym sobie lepszego nie wymarzyła.

Czas na odespanie i moją ulubioną piżamę.

Południowe leniuchowanie.

Czas sprawdzić co słychać w internetowym świecie.

Nie miałam czasu by upiec tort, skorzystałam z weselnego ciasta i dmuchałam świeczkę.

bday outfit - jeansy & bluzka

główne danie dnia - frytki.

Pod koniec dnia wyciszam się z książką "Papierowe miasta" Johna Greena.


Kolejny prezent od Polskiej Reprezentacji - jedziemy do Francji na Euro 2016! 
W tamtym roku wygraliśmy z Niemcami.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger