Zamiennik pomadki Eliksir.

Przepraszam za postój. Trochę wydarzyło się od ostatniej notki w moim życiu. Nie chciałam nic dodawać, aby dodać. Chcę by rzeczy dodawane tutaj odpowiadały mi w 100%. Dlatego też poświęcam dużo czasu na pisanie ich.


Jakoś w ubiegłym roku wycofano z Rossmannu wszystkie pomadki Eliksir, zastępując ich innymi, nowszymi i ulepszonymi. Byłam zadowolona bo zmienili opakowanie na ładniejsze i bardziej wytrzymałe. Ale gdy zapoznałam się z oferowanymi kolorami, to stwierdziłam, że nie tylko zmienili opakowanie ale także kolory. Przez to, zaczęłam żałować że nie zrobiłam zapasów i oszczędnie używałam swojego Eliksiru. Robiąc zakupy na przecenach w Rossmannie zauważyłam pomadki z firmy Lovely. Wybrałam, zakupiłam. W domu okazało się, że jest prawie identyczna jak ta z Eliskiru. 

kolor praktycznie ten sam, ale wibo trochę się utleniła

producent ten sam, pojemność też, data ważności też :) 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger