Avene - żel + krem przeciw trądzikowi.



Avene Emulsja Krosty – zaskórniki
Avene Żel oczyszczający




Skład: Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Water (Aqua), Decyl Glucoside, Polysorbate 20,Disodium Cocoamphodiacetate, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Glycerin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Methyl Gluceth-20, Benzoic Acid, Cetrimonium Bromide, Cucubrita Pepo (Pumkin) Seed Oil (Cucubrita Pepo Seed Oil), Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Green 5 (CI61570), Lactid Acid, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Yellow 5 (CI19140), Zinc Gluconate.

Przy stosowaniu żelu trzeba brać małą ilość ponieważ inaczej trudno było mi go zmyć. Nie podrażniło mi skóry, dokładnie ją oczyszczając z zanieczyszczeń. Duża wydajność, bo trochę "męczyłam" się z żelem za nim go zużyłam. Moja skóra była delikatna po umyciu, lekko ściągnięta, ale nie wysuszona. Radzi sobie świetnie z demakijażem. Delikatny zapach. Moja cera odzyskała zdrowy blask. Najważniejsze jest to że nie zawiera mydła. Jeśli dostał się do moich oczów to one strasznie mnie potem piekły. 


Skład: Avene Aqua, Glycolic Acid, Cyclomethicone, Aqua, PPG-15 Stearyl Ether, Propylene Glycol, Glycerin, Lactic Acid, Polymethyl Methacrylate, Propylene Glycol Ceteth-3 Acetate, Sodium Hydroxide, Cetyl Alcohol, Arachidyl Alcohol Polyacrylate-13, Glyceryl Stearte, PEG-100 Stearate, Salicylic Acid, Arachidyl Glucoside, Behenyl Alcohol, Bisabolol, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Dimethicone, Disodium EDTA, Parfum, Polyisobutene, Polysorbate 20, Pyridoxine Hcl Zinc Gluconate.

Ma subtelny zapach. Konsystencja bardziej przypomina krem nawilżający do twarzy.  Dlatego może być zastępcą kremu do twarzy. Pozostawia moją cerę matową i gładką, delikatną, uczucie komfortu. Jak jego brat żel jest bardzo wydajny. Łagodzi podrażnienia. Szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Spotkałam się z opiniami, że jest lepszy niż Effaclar Duo. Nie wywołał u mnie alergii. Nie czuje że ściąga skórę. Wygładził niedoskonałości, zmniejsza widoczność porów. Reguluje sebum. 

Nie wiem czy zdecyduje się na zakup pełnowartościowych produktów. W czasie ich stosowania pojawiały się krostki na moim nosie. Kiedy zaprzestałam używać obydwu produktów krostki automatycznie zniknęły. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger