Projekt denko #7.

Wreszcie mogę się pozbyć kilku bubli. Nie wiem jak, ale ciągle przybywa mi pustych opakowań po kosmetykach. 


szampon do włosów Ultra Doux Garnier - "męczyłam" się z nim, aby go zdenkować, zdecydowanie trafi do kategorii buble kosmetyczne.


dezodorant perfumowany Adidas - ma cudowny zapach, który długo się u mnie utrzymywał, idelany na letnie wieczory.


tonik ogórkowy Ziaja - nie mam o nim ani pozytywnego, ani negatywnego zdania, nie spodobaliśmy się sobie nawzajem. 


próbka Avene żel do mycia twarzy - chyba jeden z gorszych żeli, który wywołał mi małą burzę na twarzy. 


perfumy Pur Blanca - używałam na przemian z Adidasem w letnie wieczory oraz na wiosnę.


odżywka do włosów Fitomed - polepszyła stan moich włosów, lubię jej kolor i zapach oraz konsystencje. 


żel do mycia ciała Avon granat i mango - lubiłam go za zapach, z konsystencją też nie było źle, tylko wysuszał mi trochę ciało, ale za to spodobał mi się dozownik. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger