Zel do mycia twarzy Alverde.

Kupiłam ten żel praktycznie pod koniec swojej "wycieczki" po DM, twierdząc, że nie mam nic z Alverde wzięłam żel do mycia twarzy, który i tak kończył mi się. 


Żelu używam codziennie, zaraz po płynie micelarnym przy wieczornym demakijażu. Rozprowadzam go na lekko zwilżoną twarz, ma formę na twarzy galaretki. Nawet gdy się dostanie do oczu to nie piecze. Zapach jest delikatny. Moja cera po nim wydaje się być odświeżona i zdrowa. Wspaniale oczyszcza cerę z zanieczyszczeń i porów. Nie wysuszył, ani nie podrażnił mojej cery. Również nie dostała na niego żadnych reakcji alergicznych, jak to było z avene. 

Skład (naturalny 100%):

Jeśli ktoś niemieckojęzyczny to może powiększyć zdjęcie i poczytać :)




Konsystencja żelowa, kolor przezroczysty. Nie zawiera żadnych dodatkowych drobinek.



No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger