Kreatynowa odżywka i szampon do włosów Delia Cameleo.

W paczce z farbą do włosów Delia Cameleo były dołączone dwa małe pojemniczki z odżywką  i szamponem. Postanowiłam poświęcić im osobną notkę. 


Użyłam ich zaraz o farbowaniu włosów i nie były takie zniszczone. Po prostu nie było siana. Były nawilżone, ale nie takie sypkie. Włosy bez problemu możemy ładnie rozczesać i nie będziemy wyglądali jakby w nas piorun walnął. Szampon bardzo dobrze się pieni i się spłukuje. Nie miałam także problemu z spłukaniem odżywki. Nie zauważyłam aby przesuszył mi skórę głowy. Oba produkty są dojść wydajne. Albo woda, albo upały, albo szampon wywołał u mnie łupież. 

                              

Prawdopodobnie skuszę się na pełnowartościowe opakowanie. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger