Porównanie kremu tonującego i BB z Ziaji.

Dwa podobne do siebie kremy. Różni ich cena, pojemność, opakowanie oraz nazwa. Zastosowanie te samo i działanie praktycznie też. 


Konsystencja oraz kolor - nawet te dwa kremy wydają się ciemne w opakowaniu lecz po nałożeniu na skórę już nie są - jest taki sam. Więc tak samo dobrze się rozprowadzają na naszej cerze - ja do tego używałam gąbki/jajka do podkładu z DM lub moich dłoni.  Krem tonujący jest mniej kryjący niż krem BB. Oba mają lekką formułę, która nie zapycha. Zapach jest ten sam, albo po prostu mi się tak wydaje. Twarz po zastosowaniu obu produktów pozostaje gładka i rozświetlona. Nie uwydatnia suchych skórek. Według moich informacji oba produkty mają dokładnie po dwa kolory do wyboru. Zakrywają nasze niedoskonałości. 


Różnic prócz czynników zewnętrznych nie można za bardzo zauważyć, bo sama ich nie zauważyłam. Może jedynie, że krem BB ma lepsze krycie niż krem tonujący. Według mnie też Ziaja krem BB trochę ulepszyła niż krem tonujący. 

Tył opakowania. Praktycznie takie same. 


kolor taki sam jak jego poprzednik 

porównanie dozowników. 


Według mnie krem BB to nowa forma starego tonującego kremu.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger