Płyn micelarny bebeauty.

Co raz zadaje sobie pytanie czy płyn micelarny z bebeauty może być zamiennikiem tołpy? Produkuje ich jedna firma, składy praktycznie takie same. 


Mój makijaż zmywa idealnie, nie pozostawiając żadnych smóg na cerze oraz nie robi mgły w oczach. Nie szczypie mnie w oczy i moja buzia nie reaguje alergicznie na niego. Jest bardzo wydajny. Nie ma zapachu alkoholu lub innego chemicznego. Po zastosowaniu produktu nie mam efektu ściągnięcia skóry oraz jej podrażnienia. Używam czasami rano w celu przemycia buzi po nocy, działa odświeżająco. Skóra po nim jest miękka i nawilżona. Jest delikatny i nie podrażnił okolicy oczu. Według mnie działa tak samo jak jego drożsi koledzy. Dodatkowo pełni rolę toniku, o czym zapewnia producent. Nie zostawia po sobie żadnych tłustych śladów. Po użyciu skóra jest gładka i miła w dotyku. 


Podoba mi się również opakowanie, łatwy zatrzask. Również,że opakowanie jest przezroczyste i wiemy ile zostało nam produktu. Kolor ma bezbarwny, moja mama się śmieje, że zmywam teraz oczy wodą. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger