Kalendarz adwentowy Balea z DM.



 Uwielbiam otwierać kalendarze adwentowe i cieszyć się na każdą rzecz każdego dnia adwentu. W poprzednim roku skusiłam się na kalendarz z kosmetykami pielęgnacyjnymi. Wybrałam ten z Balea, bo miałam super opinię o tych kosmetykach z drogerii DM. Zawsze to było na moich listach zakupów z wakacyjnych podróży. Lecz jednak tym razem się zawiodłam. Jakość kosmetyków była poniżej przeciętnej i nie tak zapamiętałam tę markę. Moja skóra nie odczuła skutków pielęgnacji, kiedy używałam tych kosmetyków. Na całe szczęście to były tylko wersje podróżne, bo nie wyobrażam sobie zużyć pełnych opakowań. Niektóre z nich, np. balsam do ust wysuszył moje usta. Balsamy nie nawilżyły ciała. Nie wiem czy to mój kalendarz był taki felerny, czy naprawdę Balea się popsuła. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger