Serum przeciwzmarszczkowe do twarzy, szyi i dekoltu Baltic Home Spa Wellness Ziaja.

Chyba to przyszło mi z wiekiem, że zaczęłam dbać o szyję i dekolt. Wcześniej zdarzyło mi się  spryskać tonikiem. 



Skóra jest mega miękka w dotyku, gładka i bardzo nawilżona. Posiada delikatny i przyjemny zapach. Mogę powiedzieć, że takiego bogatego salonu kosmetycznego. Kosmetyk łatwo się wchłania i nie zapycha. Nie pozostawia tłustego filmu. Nie miałam problemów z nałożeniem. Konsystencja jest trochę bardziej lejąca niż gęsta. Opakowanie jest mega wygodne i łatwe w użytkowaniu. Jeszcze chciałam wspomnieć o składzie, który jest wegański, jednak zawiera olej palmowy. 


 Z całą pewnością jak dokończę ten kosmetyk to pójdę do sklepu po kolejny.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger