Baza hybrydowa kauczukowa UV/LED Niuqi - z drobinkami złotego.

 Ze zwykłymi bazami miałam problem w postaci kiepskiego trzymania się na paznokciach. Wszystko było dobrze, ale do maksymalnie dwóch tygodni. Potrzebowałam czegoś trwalszego i oferta biedronki przyszła mi z pomocą. 


Pomijając praktycznie same dobre zalety bazy kauczukowej, to byłam zaskoczona jej jakością. Częściowo po produktach z biedronki spodziewałam się badziewia. Tym razem tak nie było. Trzymała się bardzo długo, ponad trzy tygodnie. Nie było żadnych odprysków. Dzięki jasnemu koloru nie było widać odrostu. Nie miałam problemu z rozprowadzaniem, pięknie się nim maluje. Nie spływa od razu na skórki i konsystencja nie jest rzadka. Zdaje mi się, że jest wydajna i po prostu jest taka nie kończąca się. Łatwo też przedłużyć płytkę paznokci i przy okazji ją wzmocnić. Pozwala również na jej wyrównanie oraz nadbudowę. Nie zauważyłam, aby moje paznokcie były w gorszej jakości, od kiedy używam tej bazy. Nie czułam żadnego pieczenia, ani bólu podczas utwardzania w lampie UV.


Z całą pewnością przerzucę się na bazy kauczukowe. To moje nowe KWC i po prostu hit. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger