Rozświetlający krem na dzień SPF15 Ziaja.

Potrzebowałam czegoś na już pod makijaż. Kosmetyku który by mnie nie wysuszył. A dodatkowo poprawił stan mojej skóry. 


Po kilku dniach stosowania nie zauważyłam spektakularnych efektów. Nie było poprawy w nawilżeniu i rozświetleniu. Musiałam odczekać dłuższą chwilę, aby stosować pod makijaż - nadal widać było trochę tłustą poświatę. Trochę mnie zapchał, ale może to było spowodowane złym demakijażem twarzy. Ale moja cera nie polepszyła się - wciąż mam niedoskonałości w tej samej mierze co wcześniej. Krem posiada delikatny zapach i dobrze się rozprowadza po cerze. Konsystencja jest w sam raz. Zapakowany w tubce jest mega wygodny w użytkowaniu. 


 Zapewne wrócę do tego kremu jeszcze, ale na razie będę szukać dalej. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger