Oczyszczający żel do twarzy z kwasami i witaminą C Natura Siberica Oblepikha C-berrica.

Tym razem zdecydowałam się na Natura Siberica, o której już wcześniej słyszałam wiele dobrego. Przypodobał mi si skład produktu oraz jak zwykle jego wygląd. 



Na początku zachwyciło mnie totalnie proste zabezpieczenie przez przypadkowym wylaniem produktu. Jednak jest mały mankament tego - Łatwo tą zatyczkę zgubić i to jest trochę nie potrzebny plastik. 

Kosmetyk sam w sobie jest na swój sposób cudowny. Moje pierwsze odczucia, to że żel łatwo się pieni, dokładnie zmywa makijaż i wszelkie niedoskonałości. Zapach nie jest tak bardzo intensywny, jak się tego spodziewałam. Sam wygląd skóry po kilkunastu użyciach jest o wiele lepszy, jakby poprawił się trochę jej stan. Dzięki pompce mogę łatwo dozować sobie produkt. Nie umiem określić, tego czy zmniejszyła się  ilość  wyprysków i niedoskonałości. Najważniejsze, jest to że nie wysuszył skóry. Nie miałam problemów z aplikacją, jest totalnie przyjemny w użyciu. 



Z pewnością chciałabym powrócić do tego kosmetyku. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger