Emulsja do twarzy Face booster Swederm.

Jeszcze nie miałam do czynienia z emulsjami do twarzy. Jednak słyszałam wiele dobrego o nich, więc postanowiłam spróbować. Zwłaszcza, że staram się sięgać po to, co najlepsze dla mojej cery, tak by potem nie żałować. 


Byłam bardzo zaskoczona konsystencją. Nie przypomina to wcale kremu czy kremu. Trudno to określić. Nie ma jednak zbyt spektakularnych efektów, które były by po prostu wow. Po nałożeniu nie ma uczucia lepkości, dosyć szybko się wchłania. Cera jest odżywiona, jednak nic po za tym. Posiada subtelny zapach, który nie jest wyczuwalny po nałożeniu na skórę. Pod makijażem sprawdza się średnio. Trzeba uważać jak nakłada się podkład. 


 Daje super efekt, jednak to nie jest coś dla mnie. Jednak nie mówię ostatecznie nie i może kiedyś jeszcze raz spróbuje. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger