Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej Garnier.

Od kilku lat byłam wierna płynowi micelarnemu BeBeauty z Biedronki. Jednak ostatnio na promocji skusiłam się na zachwalany Garnier. Pokładałam w nim wielkie nadzieje i to, że mnie nie zawiedzie. 


Dosyć często mam mocny makijaż, a raczej nałożone sporo tuszu do rzęs. Płyn bez problemowo, za dwoma pociągnięciami poradził sobie z usunięciem makijażu z oka. Nie trzeba było trzeć. Ważną też zaletą jest to, że nie szczypie w oczy. Zaskoczył mnie tym jak bardzo wydajny jest. Nie trzeba zbyt wiele produktu, aby usunąć makijaż. Skóra po demakijażu nie była ściągnięta, ani przesuszona oraz nie pozostawił filtru. Nie podrażnia, ani nie uczula. Duży plus za to, że jest bezzapachowy. Butelka jest wytrzymała i komfortowa w użyciu. 


 Nie widzę, zbytnio różnicy między tym płynem micelarnym, a biedronkowym. Jeśli będzie na promocji to na pewno powrócę. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger