"Koszmarne istoty, które spotykasz każdego dnia" Marco Kubiś.

Sam tytuł skłonił mnie do przeczytania tej książki. Bo o czym może być książka "Koszmarne istoty, które spotkasz każdego dnia"? Na początku myślałam, że chodzi o koszmarne potwory pojawiające się każdej nocy. A z tym tematem wbiłam się idealnie w Halloween. 


W książce zostały przedstawione i opisane dokładnie (bo aż na 3 strony) "koszmarne istoty", z którymi mamy do czynienia prawie codziennie. Zostało podzielone to na rozdziały. Autor w sposób zabawny i przekomiczny opisał to wszystko. Nigdy bym nie pomyślała że w taki sposób można to wszystko opisać i zawrzeć w książce. Po jej przeczytaniu zaczęłam wszystko analizować i niektóre "teorie" się u mnie sprawdziły. 


Pierwsze co nam się rzuca w oczy to szata graficzna książki. Została utrzymana w biało - czarnych kolorach. Wyróżnia ją tylko turkusowy, błyszczący napis. Oraz rysunki na prawie każdej stronie. Czcionka i jej wielkość nie przeszkadzają w czytaniu. Język potoczny i nawet szybko się czyta.  Ogromny plus za okładkę, która jest twarda. Wielkością książka przypomina zeszyt A5. 



Książka na prezent sprawdzi się dla każdego i na każdą okazję. 



No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger