Paleta cieni absolute nude od catrice.

Chodziłam koło tej paletki dobre dwa miesiące. Za każdym razem kiedy ją widziałam albo w hebe lub naturze, miałam zamiar ją kupić. Dopiero obniżka o dobre kilka złotych pozwoliła mi się zdecydować. 


Otrzymujemy sześć cieni wykończonych satynowo. Do zestawu dołączona jest pacynka i pędzelek. Jeden cień waży 1g.  


Wraz z bazą utrzymują się przez większość dnia. Nie zauważyłam rolownia na powiece. Są odpowiednio na pigmentowane. Dobrze się blendują. Czasami mieszam je ze swoimi starymi. 
Dodatkowym plusem jest to że można szybko z dziennego makijażu przejść na wieczorowy. Wystarczy nałożyć na nie ciemne. 

Dołączony pędzelek i pacynka. 

Swatches cieni, od prawej strony do lewej, tak jak ułożone w paletce. 


Po roku użytkowania jestem z nich bardzo zadowolona. Na pewno powrócę kiedyś jeszcze do cieni z firmy Catrice.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger