Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear - Pink Punk nr 165.

Skuszona promocją w rosmannie -49% zakupiłam jeden z lakierów Sally Hansen. Wybór padł na Pink Punk nr 165. 


Jest dość trwały. Gdyby nie musiałam poprawiać ścierających się końcówek to wytrzymał u mnie ponad 10 dni. Nakładałam 2 warstwy - inaczej pierwsza ma niedoskonałości. Przeważnie szybko schnie, bez bazy to prawie w mgnieniu oka. Nie zafarbował płytki. Nie działa złowrogo na paznokcie. Bardzo łatwo się zmywa i nie rozmazuje się po skórkach. Nie robi smug. 


Dla mnie wygodna butelka, która bardzo dobrze pasuje do mojej dłoni. Pędzelek jest wprost perfekcyjny. Jest z kategorii średniej. Buteleczka jest szklana, widać ile zostało produktu. Wydajny i nie zasycha w opakowaniu. 


W buteleczce jest kolor którego spodziewałam się na paznokciach. Wyszedł bardziej wpadający w czerwony. Na pewno zakupię jeszcze jedną buteleczkę. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger