Lakiery Wibo express growth.

Zostałam skuszona na wyprzedażach w Rossmannie.  
Jasny - nr 396
Różowy - nr 395


Buteleczki są szklane, więc wiemy ile zostało nam produktu. Pędzelek średniej wielkości, odpowiada mi. Konsystencja dla mnie dość rzadka jak na lakier. Posiadam je ponad rok i jeszcze nie zgęstniały, ani nie wyschły. 


Potrzeba dwóch warstw aby kolor wyglądał ładnie. Odniosłam wrażenie że łamią mi paznokcie, kiedy mam długie i nim pomaluje je. Na dodatek one ciągle się rozdwajają po użyciu tych lakierów. Nie wytrzymuje długo. Po 4 dniach mam już odpryski na końcówkach. To o czym zapewnia nas producent w tych lakierach to katastrofa bo nic się nie sprawdziło. Dobrze rozprowadza się po paznokciach, nie tworzy smug. W miarę dobrze się zmywają. 


Na razie na pewno się nie skuszę na lakiery z wibo. Zostawiają moje paznokcie w tragicznym stanie, a także chciałabym wypróbować lakiery z innych firm. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger