Cleaning face gel.

Przepraszam znowu o małą nieobecność, ale brak czasu się kłania. Dziś będzie o pielęgnacji twarzy. Codziennie używam żelu do mycia twarzy. W przeszłości stosowałam żele Nivea oraz Ziai. Ostatnio przerzuciłam się na Perfectę. Jako, że skończyłam prawie Perfectę Oczyszczanie, która tylko służyła mi, jako dopełnienie do oczyszczenia cery. Jedynym plusem było to, że nie wysuszał mi cery oraz był dostosowany do każdego wieku. Wzięłam się za Perfecta No Problem! która bardziej jest dostosowana do nastolatków, niż dojrzałych kobiet. Mogą ją stosować zarówno dziewczyny jak i chłopcy. A dodatkowym plusem jest, że to jest produkt, 3 w 1 co ułatwia mi podróż, bo mam jeden produkt a nie 3. Po pierwszych tygodniach stosowania produkt się sprawdza doskonale, stosowałam go, jako żel do mycia twarzy i maseczka. 




2 comments:

  1. Przy mojej skórze trądzikowej to mi tylko pogorszyło stan skóry, od dermatolog mam polecony Żel do mycia twarzy, tonik i krem nawilżający na dzień z firmy La Roche Posay, bardzo dobrze działa i kupujesz to w aptece, ale jest trochę drogie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi właśnie nic nie wysuszył bo mam cerę mieszaną. wszystko zależy od cery

      Delete

Copyright © hope&faaith , Blogger