Stella Tack "Black Bird Academy. Zabij mrok".

 



Na samym początku muszę napisać o tym, jak piękna jest okładka. Nie dość, że mamy ładną grafikę, która nawiązuje do książki, to jeszcze jest przepięknie wykonana. Książka sama w sobie stanowi prześliczną ozdobę na półce. Muszę tutaj jeszcze wspomnieć, o tym że na wewnętrznej stronie okładki znajduje się też ładnie opracowana mapa Akademii Black Bird, a na końcu książki jest załączony wyciąg z podręcznika Akademii Black Bird - semestru pierwszego. Te małe szczegóły zrobiły dobrą robotę. Naprawdę jest to ciekawa pozycja, zwłaszcza że czytam bardzo mało z gatunku fantasy. Jednak książka mnie na tyle zaciekawiła, że nie mogłam się od niej oderwać. To było ekscytujące, aby przenieść się do innej rzeczywistości i oderwać się od bieżących spraw. Znalazłam kilka moich ulubionych motywów jak dark academy czy enemies to lovers. Mimo, że jest to fantastyka, to nie była nudna, tak jak myślałam że będzie. Przez to, że mamy tutaj świetny humor oraz trochę romansu, to sprawia że naprawdę dobrze się czyta. Autorka w bardzo interesujący sposób zbudowała fabułę i sprawiła, że chciałam wiedzieć, co będzie dalej (zwłaszcza po ostatnich stronach). Spodobało mi się w jak zostały wykreowane relacje między bohaterami i jak to wpłynęło na historię. 




Książkę z całą pewnością polecę dla osób, które uwielbiają gatunek fantasy, bo naprawdę nie pożałują. 








Post we współpracy z Wydawnictwem Jaguar. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger