"Nie mogę Ci powiedzieć" Jakub Bączykowski.

 



To dość zaskakująca pozycja, jaka pojawiła się niedawno na rynku wydawniczym. Dla mnie nie jest to typowy kryminał. Nie wiadomo jak się to się skończy i trzymał mnie w napięciu do ostatnich stron. To nie jest tak, że od początku wiadomo kto, co zrobił i czytamy tylko ze względu na rozwój sytuacji. Sprawił, że nie mogłam się oderwać i dosłownie chciałam już poznać rozwiązanie wszelkich zagadek.  Cały czas analizowałam wszystko i wielkie uznania dla Autora, za takie mocne rozbudowanie postaci psychologicznie. Poruszanych jest wiele wątków, które tylko dodają ciekawego obrazu ze względu na rozwikłanie tajemnic. Spodobał mi się motyw, w którym Autor przedstawił nam wątek LGBT. W narracji mamy punkt widzenia trzech osób, co nam daje duży pogląd na wszystkie tajemnice i pozwolił mi analizować otrzymane informacje. 




Książkę polecę dla każdego miłośnika kryminałów! 






Post we współpracy z Wydawnictwem Mięta. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger